01.04.2021 – 30.04.2021 r.
W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonywał następujące prace projektowe:
1. Projekt Wykonawczy
- PSOR Przywrócenie kontroli granicznej – akceptacja IK.
- Obiekty WS-30 i WD-32 Wzmocnienie podłoża w technologii kolumn DSM – akceptacja projektów.
- Przedłożenie projektu KSZR.
- Opracowanie STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
- Przygotowanie bieżących Kart Nadzoru Autorskiego.
2. Projekty tymczasowej organizacji ruchu:
- PTOR – Tymczasowe oznakowanie wyjazdu z budowy na DK S-61 w obrębie węzła Suwałki Północ.
3. Projekt Budowlany
- Oczekiwanie na wydanie zamiennej decyzji ZRID.
W okresie sprawozdawczym wykonywane były następujące prace:
1. Roboty przygotowawcze:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Nadzór geotechniczny.
- Obsługa geodezyjna budowy – tyczenia związane z wykonaniem planowanych robót drogowych, mostowych i branżowych, wykonanie inwentaryzacji zrealizowanych robót drogowych, mostowych i branżowych.
2. Roboty drogowe:
- Nasyp, km. WSP L04 0+020 – 0+487; WSP L03 0+025 – 0+550; 0+000 – 0+715; 0+800 – 1+060; 1+220 – 1+513; 1+527 – 1+680; 2+100 – 2+200; 2+675 – 2+955; 3+590 – 3+820; 5+710 – 5+876; 6+370 - 7+070; 7+100 – 7+480; 7+530 – 7+980; 8+600 - 8+720; 10+340 - 10+640; 10+680 - 10+810; 12+810 – 12+910; 14+880 - 15+220; 16+560 – 16+770; TG 19+100 - 19+800; 20+725 – 21+025; DG 20; MOP B W L.
- Wykop, km. 1+680 - 2+100; 3+000 - 3+590; 4+800 – 5+120; 8+920 – 9+360; 9+650 – 10+100; 11+450 - 11+690; 11+960 – 12+590; 22+500 – 22+750; Przejazd drogowy Budzisko; MOP B W; MOP B-Z.
- Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5, km. 9+650 – 9+850 JL; 11+460 – 11+700 JL; 14+310 – 14+560 JP; TG 17+370 – 17+550; TG 18+480 – 18+580.
- Podbudowa pomocnicza z KŁ 0-31,5 CNR, km. 8+230 – 8+530.
- Podbudowa pomocnicza z CBR≥60%, km. 4+390 – 4+750 P; 5+320 – 5+470 L.
- Podbudowa pomocnicza z mieszanki niezwiązanej CNR, km. TG 18+050 – 18+550.
- Podbudowa pomocnicza z mieszanki niezwiązanej, km. 5+320 – 5+470 LiP; 8+920 – 9+360; 9+650 – 9+840; 12+920 – 13+500; 15+670 – 15+840.
- Podbudowa zasadnicza C8/10, km. 8+230 – 8+530 JP.
- Stabilizacja podłoża, km. 5+960 – 6+370 LiP; DG 102015B 0+000 – 0+228; 8+920 - 9+360; 9+650 – 9+840; 12+920 - 13+500; 15+670 - 15+840.
- Warstwa mrozoochronna, km. 4+390 – 4+770 P; 5+960 – 6+370 LiP; 8+920 – 9+360; 9+650 – 9+840; 12+920 - 13+500; 15+670 - 15+840; 17+200 – 18+000; W. Szypliszki L02; L03.
- GWN, km. 6+370 – 7+000 LiP; 8+830 – 8+920 JL; TG 17+550 – 17+730; 17+880 – 18+060.
- Podłoże pod konstrukcję, km. 5+500 – 5+710 L; WSP L02 0+250 – 0+340.
- Podłoże pod nasyp, km. MOP B-W L03; L04.
- Rozbiórka elementów dróg i ulic: krawężniki bet.; obrzeża bet.; kostka bet.; bariery ochronne stalowe, km. DK 8 23+000 - 24+158 L.
3. Roboty mostowe:
- WS-1
– Roboty zbrojarskie kap.
– Zasypka.
- WS-2
– Roboty zbrojarskie ustroju JL.
– Betonowanie ustroju JL.
– Drenaż zasypki (geokompozyt drenażowy).
– Drenaż zasypki (Rurka drenarska fi50-150 z obsypaniem).
- Montaż wpustów mostowych.
- Montaż sączków.
- Izolacja cienka.
– Zasypki.
- WD-7
– Montaż belek T-21.
- Zasypki.
- Drenaż zasypki (geokompozyt drenażowy).
- Drenaż zasypki (Rurka drenarska fi50-150 z obsypaniem).
- WD-8
– Montaż belek T-21.
– Roboty zbrojarskie ścianki zaplecznej w osi P3.
– Beton ścianki zaplecznej w osi P3.
- ED-9
– Beton korpusu w osi P1 JL.
– Roboty zbrojarskie skrzydła w osi P1 JP.
– Beton skrzydła w osi P1 JP.
– Betonowanie ciosów podłożyskowych w osi P1 i P3.
– Montaż łożysk.
- Roboty zbrojarskie poprzecznicy w osi P2 JL i JP.
– Betonowanie poprzecznicy w osi P2 JL i JP.
- Izolacja cienka.
- Zasypki.
- PZDs-10
- Zasypki.
- WS-11
– Zasypki.
– „Parasol” z warstwy geomembrany i dwóch warstw geowłókniny.
– Drenaż „Parasola”.
- PZDd-13
– Betonowanie fundamentów.
– Zbrojenie fundamentu i ścian korpusu.
- WD-14
– Betonowanie ścian.
- WS-15
– Izolacja cienka.
- Zasypka fundamentów.
- Montaż konstrukcji stalowej.
- PZDd-16
– Zbrojenie skrzydełek.
– Beton skrzydełek.
- Montaż łożysk.
- WD-16A
– Montaż belek T.
– Beton poprzecznic.
- WD-17
– Beton skrzydełek P1.
- PZDs-18
– Izolacja cienka.
– Zasypka fundamentów.
- WD-19
- Zasypka inżynierska.
- Montaż desek gzymsowych.
– Montaż krawężników.
- Zbrojenie kapy chodnikowej.
- PZDs-20
– Montaż belek typu T.
– Zbrojenie ustroju nośnego.
– Zasypka przyczółków.
- WS-21
– Zasypka fundamentów.
- WS-24
– Montaż belek prefabrykowanych.
- Zbrojenie ustroju nośnego.
– Zasypki.
– P1 Skrzydło JP – Zbrojenie.
- P1 Skrzydło JP – Beton.
- Drenaż P1, P2.
- WD-25
– Montaż belek prefabrykowanych.
- Zasypki.
- PZDd-26
– Zbrojenie skrzydeł.
– Betonowanie skrzydeł P1 P i L, P2 P i L.
- Zbrojenie poprzecznic P1, P2.
- Betonowanie poprzecznic P1, P2.
- P2 Ścianka zapleczna JL – Beton.
- P1 Ścianka zapleczna JL – Beton.
- WD-27
– P1, P4 – Ciosy.
- WS-28
– Zbrojenie ścianek zaplecznych P1L.
- Betonowanie ścianek zaplecznych P1 L i P, P2 L i P.
– Zbrojenie skrzydeł P1 L i P, P2 L i P.
– Ciosy P1, P2 – Beton.
- Montaż łożysk P1, P2.
- PZDd-29
– Wykonanie parasola.
- Zasypka.
- WD-32
– Kolumny DSM podpora P5.
- Zbrojenie filarów P2, P3, P4.
- Betonowanie filarów P2, P3, P4.
- Zbrojenie korpusu P1.
- Betonowanie korpusu P1.
- Wykop P5.
- Zbrojenie skrzydeł P1.
- P5 Beton wyrównawczy pod ławę fundamentową.
- WD-33
- Kolumny DSM podpory P4, P5.
- Warstwa wyrównawcza podpory P4, P5.
- Zbrojenie fundamentów P4, P5.
- Wykop P4, P5.
4. Roboty branżowe:
– Kanalizacja deszczowa KD 42, km. 5+500.
- Wpusty deszczowe, km. 5+100 – 5+400.
– Montaż wpustów deszczowych, km. 6+000 – 6+700.
– Kanalizacja deszczowa KD 74, km. 9+800.
– Kanalizacja deszczowa KD 75, km. 9+800.
– Wpusty deszczowe, km. 15+400 – 15+840.
- Przepust PD26, km. 16+730.
- Zarurowanie MEL 32, km. 19+600.
- Kanalizacja deszczowa KD 148, 149, km. 19+400 – 19+800.
– Wykop ZB R 49, km. 20+200.