19.04.2021 – 25.04.2021 r.
W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:
1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Nadzór geotechniczny.
- Obsługa geodezyjna budowy.
2. Roboty drogowe:
- Nasyp – WSP L03 0+240 – 0+460 (W6); 0+000 – 0+310 (W1); 0+325 – 0+530 (W3); 1+300 – 1+513 (W9); 1+520 – 1+650 (W13); 3+600 – 3+810 (W4, W3); 5+720 – 5+850 P (W4); 6+630 – 6+715 (W1); 7+070 - 7+090 (W4); 7+100 – 7+120 (W8, W7); 8+590 - 8+700 (W1); 10+380 - 10+600 (W5); 10+670 - 10+820 (W5); 12+810 – 12+840 (W17, W16); 14+690 – 14+870 (W1); 14+920 – 15+060 (W1); 15+110 – 15+230 (W10, W9); DJ8 0+890 – 0+930 (W9); DJ8 0+880 – 0+940 (W8); DJ8 0+870 – 0+950 (W7); DJ8 1+040 – 1+080 (W6); DJ8 1+030 - 1+090 (W6); TG 16+680 - 16+770 (W15, W14); TG 16+770 – 17+050 (W8, W7); TG 18+780 – 18+850 (W3); DG 20 0+140 – 0+205 (W10); MOP B-Z L 06 W; L 07; L 11; L 13; L 15 – W3; MOP B-W L03; L04; L05; L06: W5, W6, W7, W8.
- Wykop, km. 1+680 - 2+100; 3+000 - 3+590; 4+800 – 5+120; 9+860 – 10+110; 11+460 - 11+690; 11+960 – 12+190; 12+920 - 13+120; DG 20 0+310 – 0+600; TG 22+500 – 22+700; PD Budzisko str. lewa; MOP B-Z.
- Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5, km. 5+960 – 6+370; 9+650 - 9+850 JL, 11+460 – 11+700 JL, 14+310 – 14+560 JP, TG 17+730 – 17+880; TG 18+060 - 18+260.
- Warstwa mrozoochronna, km. 11+460 – 11+700 JL; 13+100 – 13+510 JP; 14+310 – 14+560 JP; 15+670 – 15+840 JL; TG 18+260 – 18+570.
- GWN, km. 9+370 – 9+650 JL; 13+510 – 13+680 JP; 15+430 – 15+670 JP i JL.
- Podbudowa pomocnicza z KŁ 0-31,5 CNR, km. 8+920 – 9+850 JP; 10+940 – 11+400 JP.
- Podbudowa pomocnicza z CBR≥60%, km. 4+390 – 4+750 P; 5+320 – 5+470 L.
3. Roboty mostowe:
- WS-2 – Roboty zbrojarskie ustroju JL.
- WS-2 – Betonowanie ustroju JL.
- WS-2 – Zasypki.
- WD-8– Montaż belek typu T-21.
- WD-8 – Betonowanie ścianki zaplecznej w Osi P3.
- ED-9 – Roboty zbrojarskie skrzydła podpora P1 JP.
- ED-9 - Betonowanie skrzydła w Osi P1 JP.
- ED-9 – Betonowanie ciosów podłożyskowych w Osi P1 i P3 JL.
- ED-9 – Montaż łożysk w Osi P1 i P3 JL.
- ED-9 – Roboty zbrojarskie poprzecznicy w Osi P2 JP.
- PZDs-10 – Zasypki.
- WS-11 – Zasypki.
- PZDd-13 – Zbrojenie ław i ścian.
- PZDd-13 – Beton - Ława fundamentowa Oś A Segment 1.2; 1.4.
- PZDd-13 – Beton – Korpus Oś B Segment 1.2, 1.4.
- WD-14 – Montaż dylatacji.
- PZDd-16 – Beton – P2 Skrzydło JL.
- PZDd-16 – Beton – Poprzecznice.
- PZDd-16 – Montaż łożysk.
- WD-16A – Rozszalunek skrzydełek – prace porządkowe.
- WD-17 – Montaż łożysk
- PZDs-18 – Izolacja cienka na ścianach.
- PZDs-18 – Zasypka inżynierska.
- PZDs-20 – Roboty ciesielskie przy ustroju nośnym NP.
- PZDs-20 – Zbrojenie ustroju nośnego.
- PZDs-20 – Zasypka inżynierska.
- PZDs-20 – Drenaż za przyczółkiem.
- WS-21 – Drenaż zasypki.
- WS-24 – Zasypki.
- WS-24 – Drenaż, podpora P2.
- WS-24 – Ustrój nośny – Zbrojenie.
- WD-25 – Zasypka.
- PZDd-26 – P1, P2 Poprzecznice JL, JP – Zbrojenie.
- PZDd-26 – P1, P2 Poprzecznice JL, JP – Beton.
- WS-28 – Montaż łożysk P1, P2.
- WD-32 – P3 Filary – Beton.
- WD-33 – DSM.
- WD-32 – Zbrojenie skrzydeł P1.
- WD-33 – DSM.
- WD-33 – P4 Beton wyrównawczy pod ławę fundamentową.
- WD-33 – P5 Beton wyrównawczy pod ławę fundamentową.
4. Roboty branżowe:
Zbiorniki:
- Zdjęcie humusu ZB 14, km. 5+850.
- Wykop ZB 14, km. 5+850.
- Zdjęcie humusu ZB 15, km. 5+950.
- Wykop, km. 5+950.
- Zdjęcie humusu ZB 49, km. 20+200.
- Wykop ZB 49, km. 20+200.
- Umocnienie zbiornika ZB 50.1, km. 21+700.
Kanalizacja deszczowa:
- KD-6, km. 0+800.
- KD-50, km. 6+700.
- KD-72, km. 9+850.
- KD-74, km. 9+850.
- KD-138a, km. 17+400.
- Wpusty, km. 17+500.
Melioracje:
- Wykonanie kanału Mel 26, km. 16+750.
5. Wykonawca pracował nad:
- Przygotowanie STWiORB (drogowe, mostowe, branżowe).
- Przygotowanie KNA (drogowe, mostowe, branżowe).