01.03.2021 – 31.03.2021 r.
W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonywał następujące prace projektowe:
1. Projekt Wykonawczy
- PSOR Przywrócenie kontroli granicznej – akceptacja IK.
- Obiekty WS-30 i WD-32 Wzmocnienie podłoża w technologii kolumn DSM – przekazanie do akceptacji IK.
- Przedłożenie projektu KSZR.
- Opracowanie STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
- Przygotowanie bieżących Kart Nadzoru Autorskiego.
2. Projekty tymczasowej organizacji ruchu:
- PTOR – Budowa docelowego węzła Suwałki Północ – Etap I.
3. Projekt Budowlany
- Oczekiwanie na wydanie zamiennej decyzji ZRID.
W okresie sprawozdawczym wykonywane były następujące prace:
1. Roboty przygotowawcze:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Nadzór geotechniczny.
- Obsługa geodezyjna budowy – tyczenia związane z wykonaniem planowanych robót drogowych, mostowych i branżowych, wykonanie inwentaryzacji zrealizowanych robót drogowych, mostowych i branżowych.
2. Roboty drogowe:
- Nasyp, km. MOP Żubryn (makroniwelacja); 8+600 - 8+720; 16+560 - 16+770; TG 19+100 - 19+800; 20+725 - 21+025; DG 20; MOP B W L.
- Wykop, km. 3+000 – 3+400; 4+900 - 5+600; 8+920 – 9+370; 22+500 – 22+750; Przejazd drogowy Budzisko; MOP B-W.
- Wymiana gruntów słabonośnych, km. DG 18; DG 11; DG 101629B 0+530 - 0+600; MOP Budzisko Z L13.
3. Roboty mostowe:
- WS-1
– Izolacja gruba.
– Beton ochronny izolacji grubej.
- WS-2
– Roboty zbrojarskie ustroju JP.
– Betonowanie ustroju JP.
– Roboty zbrojarskie ustroju JL.
– Zasypki.
- WD-7
– Betonowanie ciosów.
- Montaż łożysk.
- Roboty zbrojarskie poprzecznicy w osi P1.
– Beton poprzecznicy w osi P1.
– Roboty zbrojarskie poprzecznicy w osi P3.
- Beton poprzecznicy P3.
- Zasypki.
- WD-8
– Montaż łożysk.
– Zbrojenie poprzecznicy w osi P1.
– Beton poprzecznicy w osi P1.
– Zbrojenie poprzecznicy w osi P3.
- Beton poprzecznicy w osi P3.
- ED-9
– Zbrojenie korpusu w osi P1 JL.
– Roboty zbrojarskie słupów w osi P2 JP.
– Beton słupów w osi P2 JP.
– Roboty zbrojarskie słupów w osi P2 JL.
– Beton słupów w osi P2 JL.
- Zbrojenie skrzydła w osi P3 JL.
- Beton skrzydła w osi P3 JP.
- Zbrojenie skrzydła w osi P1 JP.
- Beton skrzydła w osi P1 JP.
- WS-11
– Zasypki.
- PZDd-13
– Betonowanie fundamentów.
– Zbrojenie fundamentu.
- WD-14
– Zbrojenie ustroju nośnego.
– Beton ustroju nośnego.
- WS-15
– Izolacja cienka ścian.
- PZDd-16
– Zbrojenie przyczółków.
– Beton korpusu przyczółków.
- WD-16A
– Montaż łożysk.
– Beton skrzydełek P1.
- WD-17
– Montaż łożysk.
- PZDs-18
– Beton ścian.
– Montaż konstrukcji stalowej.
- WD-19
- Izolacja gruba.
- Izolacja cienka na przyczółkach.
- Zasypka inżynierska przyczółków.
- PZDs-20
– Montaż łożysk.
– Zbrojenie skrzydełek przyczółka P2.
– Beton skrzydełek P2 JL i JP.
- WS-21
– Zbrojenie ścian.
– Betonowanie fundamentów.
- WS-22
– Zasypka fundamentów.
- WS-24
– Betonowanie ciosów podpora P1.
- Montaż łożysk podpory P1, P2.
- Zbrojenie skrzydła P2P II etap.
– Betonowanie skrzydła P2P.
– Zbrojenie poprzecznic P1, P2.
- Betonowanie poprzecznic P1, P2.
- Zbrojenie ścianki zaplecznej P1 L.
– P1 Ścianka zapleczna JL – Beton.
- WD-25
– Montaż łożysk podpory P1, P3.
- Zbrojenie poprzecznic P1, P3.
– Betonowanie poprzecznic P1, P3.
- PZDd-26
– Zbrojenie korpusów i ścianek zaplecznych P1, P2.
– Betonowanie korpusów P1 L, P2 L.
- P1 Ścianka zapleczna JP – Beton.
- P1 Ciosy podłożyskowe JL, JP – Beton.
- P2 Ścianka zapleczna JP – Beton.
- P2 Ciosy podłożyskowe JL, JP – Beton.
- WD-27
– P1, P4 – Poprzecznica - Zbrojenie.
- WS-28
– Betonowanie korpusu P2 L.
– Zbrojenie korpusu P1 L.
– Betonowanie korpusu P1 L.
- Zbrojenie korpusu P2 P.
- P2 Korpus JP – Beton.
- PZDs-31
– Zasypka konstrukcji stalowej z blachy falistej.
- WD-32
– Zbrojenie fundamentów P1, P2, P3, P4.
- Betonowanie fundamentów P1, P2, P3, P4.
- Beton niekonstrukcyjny pod fundament P1.
4. Roboty branżowe:
– Umocnienie zbiornika 16, km. 6+700.
– Zbiornik 23 Nasyp, km. 10+500.
– Kanalizacja deszczowa KD 201, km. 23+900.
– Kanalizacja deszczowa KD 203, km. 23+800.
– Kanalizacja deszczowa KD 190, km. 23+300.
– Wykop ZB 53.1, km. 23+200.
– Wykop ZB 56, km.24+000.
– Humusowanie ZB 46, km. 18+900.
– Umocnienie ZB 51, km. 22+100.