01.06.2021 – 30.06.2021 r.
W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonywał następujące prace projektowe:
1. Projekt Wykonawczy:
- Ponowne przedłożenie KSZR do akceptacji IK.
- Akceptacja przez IK projektu kanału technologicznego.
- Przedłożenie projektu zasilania elektroenergetycznego. Projekt niezatwierdzony.
- Opracowanie STWiORB (drogowe, mostowe, przebudowy sieci).
- Przygotowanie bieżących Kart Nadzoru Autorskiego.
2. Projekty tymczasowej organizacji ruchu:
- PTOR – V etap projektu TOR – Budzisko.
3. Projekt Budowlany:
- Oczekiwanie na wydanie zamiennej decyzji ZRID – przekazanie wyjaśnień do Wojewody Podlaskiego.
W okresie sprawozdawczym wykonywane były następujące prace:
1. Roboty przygotowawcze:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Nadzór geotechniczny.
- Obsługa geodezyjna budowy – tyczenia związane z wykonaniem planowanych robót drogowych, mostowych i branżowych, wykonanie inwentaryzacji zrealizowanych robót drogowych, mostowych i branżowych.
2. Roboty drogowe:
- Nasyp, km. WSP L04 0+020 – 0+487; WSP L03 0+025 – 0+550; DK8 0+020 – 0+500; MOP Z L01 0+000 – 0+700; 0+800 – 1+060; 1+220 – 1+513; 1+527 – 1+680; 2+100 – 2+955; 3+590 – 3+820; 5+710 – 5+876; 7+100 – 7+480; 7+530 – 7+980; 8+590 - 8+730; 8+744 – 8+830; 10+110 - 10+330; 10+250 – 10+330; 10+341 – 10+390; 10+580 - 10+635; 10+660 - 10+820; 12+600 - 12+920; 15+840 - 16+370; 16+560 – 16+770; 16+770 – 17+100; W. Szypliszki L04; 20+100 – 20+360; 20+725 – 21+025; DG 13; DG 101629B; DG 18; DG 20; MOP B W i Z.
- Wykop, km. 1+680 - 2+100; 3+000 - 3+590; 9+860 - 10+100; 12+200 – 12+590; DG5 0+220 – 0+320; DG6 0+110 – 0+170; DG7 0+000 – 0+260; 20+450 – 20+725; 22+500 – 22+750; DG 14; DJ 16; MOP B W; MOP B-Z.
- Warstwa ulepszonego podłoża C0,4/0,5, km. DW 651 0+000 – 0+120; 0+280 – 0+525; W. Szypliszki L03; 20+475 – 20+710; DG 20 0+300 – 0+600.
- WUP, km. 9+860 – 10+110 JL, 10+820 – 10+880 JP; 16+370 – 16+560; DG6 0+540 – 0+797,78; DG7 0+100 – 0+260; DG9 0+570 – 0+670; DG 101618B 0+490 – 0+640.
- Podbudowa pomocnicza z mieszanki niezwiązanej, km. 4+390 – 4+750 L; 7+100 – 7+480 L i P; 19+800 – 20+360; 20+450 – 21+125.
- Podbudowa pomocnicza, km. TG 21+200 – 22+350 P; 21+200 – 22+000 L.
- Podbudowa zasadnicza z mieszanki związanej C8/10, km. 18+100 – 18+709 P; 17+7377 - 18+709 L; 19+128 – 20+040 LP; 21+200 – 22+320 P.
- Podbudowa C16/20, km. DW 651 0+375 – 0+425.
- Podbudowa pomocnicza z KŁSM, km. 6+630 – 7+040 L i P; 9+860 – 10+110; 10+110 – 10+330; 10+341 – 10+635; 10+660 – 10+820; 11+450 – 12+160 JP; 13+900 – 14+310 JP; 14+560 – 14+870 JP; 14+880 – 15+420; 15+840 – 16+560.
- GWN, km. 7+000 – 7+480; 7+530 – 7+980; 10+100 – 10+330; 10+341 – 10+635; 10+660 – 10+820; 13+900 – 14+310 JP; 14+880 – 15+420; 15+840 – 16+370; 20+100 – 20+350; 20+725 – 21+125; 21+175 – 21+600.
- Wymiana gruntów, km. DG 101629B 0+535 – 0+600.
- Materac geosyntetyczny, km. 5+864 – 5+880.
- Warstwa mrozoochronna, km. WSP-L04 0+020 – 0+358; 9+860 – 10+110 JL; 10+820 – 10+880 JP; 16+370 – 16+560; DW 651 0+000 – 0+120; 0+280 – 0+525; W. Szypliszki L03; TG 20+475 – 20+710; DG 20 0+300 – 0+600.
- Humusowanie skarp i terenów płaskich, km. 0+000 – 7+980; 10+800 – 12+600 str. lewa.
- Prace brukarskie – ustawianie krawężników, km. DK8 0+030 – 0+500.
- Krawężniki kamienne; krawężniki betonowe – DW 651.
- Nawierzchnia z kostki kamiennej 15/17 – DW 651 0+391.
3. Roboty mostowe:
- WS-1
- Nawierzchnia na kapach z żywic epoksydowo-poliuretanowych gr. 5mm.
- Zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych – hydrofobizacja.
- Zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych – powłoka odporna na chlorki.
- WS-2
- Prefabrykowane deski gzymsowe z polimerobetonu.
- Izolacja gruba z papy zgrzewalnej – Jednowarstwowa.
- Rury odpływowe i zbiorcze w instalacji odwodnieniowej.
- Krawężnik mostowy 18x20.
- Roboty zbrojarskie płyty przejściowej w osi P1 JP, JL.
- Beton płyty przejściowej w osi P1 JP, JL.
- WS-4:
- Zasypki.
- WD-7
- Roboty zbrojarskie ścianki zaplecznej w osi P1, P3.
- Betonowanie ścianki zaplecznej w osi P1, P3.
- Zasypki.
- Izolacja gruba z papy zgrzewalnej – Jednowarstwowa.
- WD-8
- Roboty zbrojarskie ustroju.
- ED-9
- Roboty zbrojarskie ustroju JP, JL.
- Izolacja cienka.
- Drenaż zasypki (geokompozyt drenażowy).
- Drenaż zasypki (Rura drenarska fi50-150 z obsypaniem).
- Zasypka.
- PZDs-10
- Roboty zbrojarskie wieńców konstrukcji stalowej.
- Beton wieńców konstrukcji stalowej.
- PZDd-13
- Zasypka inżynierska.
- Drenaże + parasol.
- WD-14
- Zasypka inżynierska.
- Montaż desek gzymsowych.
- Montaż krawężników.
- WS-15
- Zasypka inżynierska.
- Drenaże + parasol.
- PZDd-16
- Beton płyt przejściowych.
- WD-16A
- Beton ustroju nośnego.
- WD-17
- Montaż belek typu „T”.
- Zbrojenie ustroju nośnego.
- PZDs-18
- Zasypka inżynierska.
- Drenaże + parasol nad Viaconem.
- .WD-19
- Montaż desek gzymsowych.
- Montaż krawężników.
- Zbrojenie kapy chodnikowej.
- Montaż odwodnienia.
- PZDs-20
- Montaż dylatacji.
- WS-21
- Zasypka inżynierska.
- Drenaże + parasol nad Viaconem.
- WS-24
- Ustrój nośny JP, JL.
- Betonowanie płyt przejściowych P1, P2.
- WD-25
- Ustrój nośny.
- Zasypka.
- Drenaż P1, P3.
- Drenaż – Wykonanie podlewki P1, P3.
- PZDd-26
- Zbrojenie ustroju nośnego.
- Drenaż P1, P2.
- Zasypka.
- Drenaż – Wykonanie podlewki P1.
- WS-28
- Montaż belek.
- Zbrojenie skrzydeł P1 P i L, P2 P i L – II etap.
- Betonowanie skrzydeł P2P, P2L (I etap).
- Betonowanie skrzydeł P1P, P1L (II etapy).
- PZDs-31
- Zasypka.
- WD-32
- Zbrojenie poprzecznice P3, P4.
- Betonowanie poprzecznic P3, P4.
- Zbrojenie korpusu P5.
- Betonowanie korpusu P5.
- Zbrojenie skrzydeł P5.
- Ścianka zapleczna P1 – Zbrojenie.
- P1 Ścianka zapleczna - Beton.
- P1, P5 Ciosy podłożyskowe – Beton.
- WD-33
- Zbrojenie filarów P4.
- Betonowanie filarów P4.
- Zbrojenie korpusu P5.
4. Roboty branżowe:
Kanalizacja deszczowa:
- Przykanaliki DK8.
- Przykanaliki, km. 0+500 – 0+700.
- KD 49 – ZB15, km. 5+900.
- KD 49 i KD 51, km. 6+700.
- Wpusty deszczowe KD 58, KD 59, km. 7+600.
- KD 68 – ZB19, km. 8+700.
- Przykanaliki, km. 10+850 – 10+950.
- Przykanaliki, km. 11+800.
- Wpusty deszczowe, km. 10+400 – 11+420.
- Budowa kanału KD 101, KD 104, km. 12+800.
- KD 104, km. 12+800.
- Wpusty deszczowe, km. 13+900 – 14+000.
- KD 127, km. 15+200.
- Budowa kanału KD 127, KD 128, km. 15+520.
- KD 128, km. 15+200.
- Wp752,749, wo8, wo14, wo15, wo16, wo1, wo7, wo13, wo9, wo6, wo10, wo11, wo12, wo4, wo5, wo2, wo3, km. 16+300; DG11.
- Wpusty deszczowe, km. 16+300 – 16+560.
- KD 136, km. 17+100.
- Budowa kanału KDQ3, km. 17+150.
- KDSQ2, km. 17+200.
- KD 149, km. 19+800 – 19+900.
- Wpusty deszczowe, km. 20+500 – 20+800.
- KD 157, KD 158, km. 20+700.
- Wpusty deszczowe, km. 21+100.
- Budowa kanału DG20, km. 23+000.
- Wpusty deszczowe DG20, km. 23+000.
- Montaż Osadnika 20, SEP16, km. 23+750.
- KDQ3 – WS-24.
- KD 182 – MOP Budzisko.
- KD 198 – MOP Budzisko.
Przepusty:
- Przepust PE3.1, km. 7+930.
- PE-11, km. 20+140.
Kanał Technologiczny:
- Kanał technologiczny od studni 164 do 170, km. 17+150 – 18+500.
- Budowa kanału technologicznego, km. 17+200.
- Budowa kanału technologicznego, km. 22+800.
- KT Budzisko, km. 23+500.
Wodociąg:
- Kolizja W16, km. 23+690.
Kanalizacja sanitarna:
- KS-1 MOP Wschód – Montaż kanału, km. 23+400.
- KS-3 montaż kanału DN315, km. 23+670.
Zbiorniki:
- Umocnienie ZB 15, km. 5+950.
- Umocnienie ZB 17, km. 7+300.
- Umocnienie ZB 19, km. 8+700.
- Wymiana gruntu 90 ZB 24, km. 10+800.
- Wymiana gruntu 80 ZB 33, km. 14+200.
- Umocnienie ZB 49, km. 20+200.
- Umocnienie ZB 56, km. 24+000.
Drenaż:
- Drenaż na Węźle Suwałki - DK8.
- Drenaż w pasie rozdziału, km. 0+000 – 0+500.
- Drenaż w pasie rozdziału, km. 7+100 – 8+160.
- Budowa drenażu krawędziowego, km. 17+200.
Zasilanie:
- Układanie rur osłonowych, km. 0+230.
- Układanie rur osłonowych, km. 0+490.
- Układanie rur osłonowych, km. 0+800.
- Układanie rur osłonowych, km. 7+330.
- Układanie rur osłonowych, km. 8+380.
Oświetlenie:
- Układanie rur osłonowych, km. 0+280.
- Układanie rur osłonowych, km. 0+800.
- Układanie kabla oświetleniowego, km. 0+000 – 0+500 JL (wraz z łącznicą L04).
- Układanie kabla oświetleniowego, km. 0+150 – 0+650 JP.
- Układanie kabla oświetleniowego DK8.
Kolizja Orange:
- Orange 14 – Budzisko.
Kolizje TT:
- Orange 14, km. 23+500.
5. Roboty kubaturowe:
- Chudy beton pod fundamenty – MOP Budzisko Zachód.