04.07.2022 – 10.07.2022 r.
W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:
1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze prowadzone w ilości zależnej od prac na budowie:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Nadzór geotechniczny.
- Obsługa geodezyjna budowy.
2. Roboty drogowe:
- Wykop, km. zjazdy dróg DP; DG; DJ; S61 1+500 – 3+000; DJ 16 (rowy); MOP B-Z rondo, L14; DP 1160B (rowy).
- Nasyp, km. zjazdy dróg DP; DG; DJ; DG17; S61 22+900 - 24+160 pas rozdziału; DP 1160B; MOP BZ rondo.
- GWN, km. DJ6 0+000 - 0+100; DJ4 0+260 - 0+360.
- Podbudowa zasadnicza 0/31,5, km. UTPU 6+400 - 6+730 P; UTPU 6+555 - 6+588 L; DG4 0+000 - 0+168,28.
- Podbudowa zasadnicza z KŁSM 1 w-wa, km. DP 1160B; MOP BW L01 1+200 - 1+460; MOP BZ L17; L21 (1 w-wa).
- Podbudowa z betonu asfaltowego podbudowa zasadnicza AC22P gr. 12cm KR5, km. MOP Żubryn Zachód miejsca postojowe.
- Podbudowa z betonu asfaltowego podbudowa zasadnicza AC 22 P gr. 18 cm., km. S61 18+710 - 19+122 (PZDd-26).
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W gr. 5 cm. KR3, km. MOP Żubryn Zachód Jezdnia L01 0+075 - 0+640; Jezdnie manewrowe; MOP Żubryn Wschód JZR; Jezdnie manewrowe 0+080 - 0+645.
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W gr. 8 cm. KR5, km. MOP Żubryn Zachód oraz Wschód miejsca postojowe.
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W gr. 5 cm. KR1, km. 6+800 - 7+400 Lewa i Prawa Pas technologiczny.
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W gr. 8 cm. KR2, km. DG101629 0+000 – 0+690.
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W gr. 8 cm. KR7, km. 20+200 – 20+620; S61 18+710 - 19+122 (PZDd-26).
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 16 W gr.4 cm. KR2, km. DG101629 0+000 – 0+690.
- Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W gr. 5 cm. KR2, km. DG4.
- Nawierzchnia z betonu cementowego C35/45 gr. 29 cm., km. S61 15+075 - 15+760 L; S61 13+000 - 14+660 L; S61 16+190 - 16+950 L.
- Krawężnik kamienny 20x30 na ławie z betonu C12/15, km. MBZ L05 0+100 - 0+310 L; PD Budzisko 0+220 – 0+340 L.
- Krawężnik betonowy 15x30 na ławie z betonu C12/15, km. DP 1160B 0+219 - 0+435 LP.
- Ściek trójkątny na ławie z betonu C12/15, km. S61 km 16+180 - 16+331 JP; S61 17+850 - 18+000 JL L; 18+075 - 18+239 JL L; 18+470 - 18+509 JL L.
- Umocnienie rowu elementami betonowymi, km. DJ16 0+455 - 0+525 P; 0+512 - 0+555 L; DG18 0+074 - 0+120 L; 0+350 - 0+410 L.
- Umocnienie rowu brukiem kamiennym, km. DJ16 0+170 - 0+272 P; 0+525 - 0+550 P.
- Humusowanie skarp i terenów płaskich, km. 0+000 – 7+980; 7+980 – 16+560; S61 18+500 - 21+150 L i P; MOP BW.
- Prace porządkowe i utrzymaniowe, km. 0+000 – 7+980.
- Zasypka pasa rozdziału i poboczy, km. 7+980 – 16+560.
- Pobocza utwardzone KŁSM, km. W. Szypliszki L02, L03; DG101629B.
- Warstwa mrozoochronna, km. MOP B-Z L17; L21; DP1160B.
3. Roboty wykończeniowe:
- Ogrodzenia trasy (słupki) - wzdłuż trasy S61.
- Ogrodzenia trasy (siatka) - wzdłuż trasy S61.
- Bariery drogowe skrajne – wzdłuż trasy S61.
- Oznakowanie pionowe – trasa główna S61, drogi poprzeczne.
4. Roboty mostowe:
- PZGd-5A – Zasypka murów oporowych.
- PZGd-5A – Montaż murów oporowych.
- PZGd-5A – Beton wyrównawczy pod fundament muru oporowego P1 str. Budzisko w. VI, P4 str. Budzisko w. VI.
- PZGd-5A – Fundament muru oporowego str. Budzisko warstwa VI, str. Budzisko warstwa VI.
- PZDd-16 – Umocnienie skarp i stożków.
- WD-16A - Bariery.
- WD-17 - Bariery.
- PZDs-18 – Humusowanie.
- PZDs-20 - Umocnienie skarp i stożków.
- WS-24 - Humusowanie.
- WD-25 - Humusowanie.
- PZDd-26 – Drenaż otoczony żywicą.
- WD-32 – Schody skarpowe.
- WD-32 – Koryta ściekowe.
5. Roboty branżowe:
Oświetlenie
- Montaż fundamentów i słupów, km. 21+900 - 22+200.
- Montaż fundamentów i słupów, km. 23+000 – 24+000.
- Montaż słupów - MOP Budzisko Wschód.
Zasilanie
- KSZR 7, km. Węzeł Suwałki.
- KSZR 14, km. 17+900.
Zbiorniki
- ZB 5.2 – umocnienia, km. 2+550.
- ZB 54 – umocnienia, km. 23+450.
Przepusty
- PM-12, km. DG nr 11 0+166.
- P/DP1160B/0+415, km. 0+415.
- P/S61/22+105/RL, km. 22+105.
- Umocnienia na przepustach, km. 2+100; 5+600; 8+300; 15+500; 21+500; 22+000.
Kanalizacja deszczowa
- KD198, km. 23+600.
- Kdu-1, km. 21+200.
- Kdu-3, km. 21+200.
- Kdu-5, km. 21+200.
- KDv1, km. 22+800.
- KDv4, km. 22+800.
- KDv5, km. 22+800.
- KDv6, km. 22+800.
Kanał technologiczny
- SKR-2 nr 025 – SKR-2 nr 028, km. 2+900 – 3+000.
Drenaż
- Drenaż w pasie rozdziału, km. 23+700 – 23+850.
KSZR – Fundamenty
- VMSP01, km. 5+600 P.
- VMSB01/VMSB02, km. 2+100.
- VMSB03/VMSB04, km. 15+500.
- VMSA01/VMSWIM04; VMSB06/VMSWIM05, km. 21+500P/L.
- VMSWIM06; WIM02, km. 22+000P/L.
- WIM01, km. 18+200 P.
- VMSP02, km. 8+300 L.
- VMSP03, km. 20+900 P.
- VMSP04, km. 24+091 L.
- VMSWIM02, km. 20+355 L.
- VMSWIM03, km. 20+900 L.
6. Roboty kubaturowe:
- Montaż ogrodzenia placu zabaw - MOP Budzisko Wschód/ Zachód.
- Układanie płytek ściennych - MOP Budzisko Wschód.
- Montaż ścianek HPL - MOP Budzisko Zachód.
7. Ekrany akustyczne
- Wykonanie pali fundamentowych L=3,50 – EP1-L, EP1-P.
- Montaż słupów z wykonaniem głowicy pala – EP1-L, EP1-P.
- Montaż słupów kotwionych do kap - EP1-L, EP1-P.
- Montaż słupów z wykonaniem głowicy pala – E2.
- Wykonanie pali fundamentowych L=3,50 – EP3-L, EP3-P.
- Montaż słupów kotwionych do kap - EP3-L, EP3-P.
8. Wykonawca pracował nad:
- Przygotowanie KNA (drogowe, mostowe, branżowe).