Przejdź do treści
GDDKiA
Rzeczpospolita Polska
UE CEF

Główna nawigacja

  • Aktualności
  • Zakres robót
  • Postęp robót
  • Galeria
  • Podwykonawcy
  • Kontakt
  • Archiwum
Humusowanie skarp WSZ L04, km. TG 17+000
Humusowanie skarp, km. 3+300
Profilowanie skarp, km. 5+750
Transport humusu, km. 2+400
Dyble i kotwy na pasie awaryjnym, km. 22+525
Humusowanie skarp, km. 3+400
Podbudowa zasadnicza na DG 101620B, km. TG 12+190
Warstwa nawierzchniowa z betonu cementowego pas awaryjny, km. 22+525
Zbiornik retencyjny ZB R 14, km. 5+840
Warstwa wiążąca, km. 1+550
Wykonywanie poboczy, km. 0+800
WD-8 Obiekt inżynierski widok od strony Budziska, km. 5+487
WD-8 Bariera skrajna - strona Budzisko, km. 5+487
WD-8 Bariera skrajna - strona Suwałki, km. 5+487
WD-8 Obiekt inżynierski - widok z podpory P1 strona Budzisko, km. 5+487
WD-8 Obiekt inżynierski - widok z podpory P3 strona Suwałki, km. 5+487
Ekran przeciwolśnieniowy, zbrojenie korpusów EP12-L, km. 21+830
Podbudowa zasadnicza na DJ9A, km. TG 13+750
PZGd-5a Konstrukcja stalowa K2 i K3 - widok od strony Suwałk, km. 3+120
Skropienie wodą warstwy poślizgowej z geowłókniny, km. 22+850
Warstwa nawierzchniowa z betonu cementowego, km. 23+000
Warstwa nawierzchniowa z betonu cementowego, km. 23+000
Warstwa podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego, km. 5+950
Warstwa podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego, km. 5+950
WS-11 Prace brukarskie - umocnienie sztywne wieńca żelbetowego JL, km. 7+087
Zbiornik retencyjny, prace brukarskie ZB R 40, km. 17+100
Warstwa podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego, km. 6+000
  • Liczba odwiedzin: 394639
Ostatnia aktualizacja: 04/12/2023