15.03.2021 – 21.03.2021 r.
W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:
1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Nadzór geotechniczny.
- Obsługa geodezyjna budowy.
2. Roboty drogowe:
- Nasyp – MOP Żubryn (makroniwelacja); 0+325 – 0+710; 5+700 – 5+860; TG 19+340 - 19+800; 20+790 - 21+100; DG 20 0+000 – 0+310.
- Wykop, km. 3+000 - 3+400; 4+900 - 5+600; DG 20 0+310 – 0+600; TG 22+500 – 22+700; PD Budzisko str. lewa.
- Wymiana gruntów słabonośnych DG 18.
- Warstwa ulepszonego podłoża stab. C 0,4/0,5 – DW 651 0+120 – 0+270.
- Odhumusowanie DK8 0+000 – 0+500.
- Rozbiórka elementów dróg i ulic, km. TG 23+000 – 24+158.
3. Roboty mostowe:
- WS-2 – Betonowanie ustroju JL.
- WS-2 – Roboty zbrojarskie ustroju JL.
- WS-2 – Zasypka.
- WD-7 - Roboty zbrojarskie poprzecznicy w osi P3.
- WD-8 – Beton poprzecznicy w osi P3.
- WD-8 - Roboty zbrojarskie poprzecznicy w osi P1.
- WD-8 – Beton poprzecznicy w osi P1.
- ED-9 – Roboty zbrojarskie skrzydła w osi P3 JL.
- WS-11 - Zasypka.
- PZDd-13 – Zbrojenie – Ława fundamentowa Oś A Segment 1.1, 1.2.
- PZDd-13 – Betonowanie – Ława fundamentowa Oś A Segment 1.1, 1.3.
- WD-14 – Betonowanie - Ustrój nośny.
- PZDd-16 – Betonowanie - P2 Ścianka zapleczna JL.
- PZDs-18 – Montaż konstrukcji stalowej.
- WD-19 – Zasypka przyczółków.
- WD-19 – Śrutowanie płyty pod izolację z papy.
- WS-21 – Zasypka fundamentów.
- WS-24 – P2 Poprzecznica – Zbrojenie.
- WS-24 – P2 Poprzecznica - Beton.
- PZDd-26 – P2 Ścianka zapleczna JL - Zbrojenie.
- WS-28 – P1 Korpus JL – Beton.
- WS-28 – P1 Korpus JL – Zbrojenie.
- PZDs-31 – Zasypka konstrukcji stalowej z blachy falistej.
- WD-32 – P1 Beton wyrównawczy pod ławę fundamentową.
- WD-32 – P1 Fundament – Zbrojenie.
4. Roboty branżowe:
Zbiorniki:
- Humusowanie ZB R 16, km. 6+850.
- Wykonanie warstwy dociążeniowej ZB R 47, km.19+400.
- Umocnienie zbiornika ZB R 50, km. 21+800.
- Umocnienie zbiornika ZB R 51, km. 22+200.
- Wykopy ZB R 56, km. 24+000.
Kanalizacja deszczowa:
- KD164.1, km. 21+800
- KD165, km. 21+800
- KD194, km. 23+300
Kanał technologiczny:
- Kanał technologiczny – ciąg główny od st.145 do st.150, km. 15+270 – 15+760.
- Kanał technologiczny – odejście od st. 148 do st.148/01, km. 15+500.
- Kanał technologiczny – odejście od st. 148 do st.148/02, km. 15+500.
5. Wykonawca pracował nad:
- Przygotowanie STWiORB (drogowe, mostowe, branżowe).
- Przygotowanie KNA (drogowe, mostowe, branżowe).