13.09.2021 – 19.09.2021 r.
W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:
1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze prowadzone w ilości zależnej od prac na budowie:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Nadzór geotechniczny.
- Obsługa geodezyjna budowy.
2. Roboty drogowe:
- Nasyp, km. 5+919 – 5+950 (W4, W3); MZW L01 0+480 – 0+630 (W1); TG 20+430 – 20+470 (W5, W4); DG 13 (W1) L; W4 P; DG 101629B (W7) 0+420 – 0+470; MOP B-Z: L02A; L16; L22; L23 (W2); MOP B-W L10 (W4).
- Wykop, km. 3+000 - 3+600; CPR; DW 651 0+425 – 0+525; TG 22+650 - 22+720; MOP B-W L17+rondo W; MOP B-Z parking 1.
- Wymiana gruntu, km. DG11; DG18.
- GWN, km. 10+660 – 10+820; 15+840 – 15+970; 15+990 – 16+370; DG5 0+190 – 0+230; DG5 0+320 – 0+420; DG6 0+040 – 0+110; DG6 0+670 – 0+750; TG 16+775 – 17+100 L.
- WUP, km. DG7 0+000 – 0+100; DG13 0+329 – 0+470; TG 22+650 – 22+740+JZR+MK; TG 23+450 – 23+600 P.
- Podbudowa pomocnicza z KŁSM, km. 1+700 – 2+200 P; 15+990 – 16+560.
- Podbudowa zasadnicza z KŁSM C50/30, km. DJ8 0+000 – 0+730; 4+750 – 5+450 P, L; 4+150 – 4+780 P, L.
- Podbudowa zasadnicza z mieszanki związanej cementem C8/10 gr. 20 cm., km. S61 11+450 – 12+600 L; S61 12+160 – 12+860 P.
- Podbudowa pomocnicza CNR, km. TG 16+560 – 17+100 JP; 16+560 – 16+900 JL.
- Warstwa mrozoochronna, km. 16+370 – 16+560; DG5 0+230 – 0+320; DG5 0+420 – 0+437,24; DG6 0+000 – 0+040; DG6 0+110 – 0+670; DG6 0+750 – 0+797,78; DG7 0+000 – 0+260; TG 22+625 – 22+740, MOP B-W Parking 1.
- Wał akustyczny, km. S61 16+324 – 16+530 str. L.
- Krawężnik kamienny 20x30, km. MBW L17 0+270 – 0+392 P, wyspy dzielące MBW L17-L18.
- Umocnienie dna rowu elementami betonowymi, km. DG9; S61 21+195 – 21+235 L; 22+230 – 22+280 L.
- Umocnienie dna rowu brukiem, km. DG101618B.
- Rów umocniony brukiem kamiennym, km. 0+955 – 1+300; S61 21+940 – 21+990 L.
- Ścieki skarpowe, km. 0+955 – 1+300.
- Ściek skarpowy wraz z umocnieniem dna rowu, km. DG101618B; DG9; DJ9; S61 8+200 – 8+700; S61 21+228 – 21+430 L; 22+196 – 22+231 L.
- Humusowanie skarp, km. S61 7+980 – 16+560; TG 21+200 – 21+400 P; 22+350 – 22+650 P.
- Warstwa podbudowy z AC22P, km. DP1154B 0+000 - 0+240; WSP-L04 0+200 – 0+350.
- Warstwa wiążąca z AC16W, km. DP1154B 0+000 - 0+240; WSP-L04 0+200 – 0+350; DJ1 0+000 – 0+470; UTPU 0+320 – 0+750 L; UTPU 4+150 – 4+750 L, P; UTPU 4+850 – 5+450 L, P.
- Warstwa ścieralna z AC11S, km. DP1154B 0+000 – 0+240.
3. Roboty mostowe:
- WS-2 – Nawierzchnia jezdni z asfaltu lanego MA-11 gr. 4 cm.- w. wiążąca JL, JP.
- WS-2 – Roboty zbrojarskie kap KP-1, KP-6.
- WS-2 – Zasypka.
- WS-2 – Rura osłonowa w gruncie.
- WS-2 – Beton kap KP-1, KP-6.
- ED-3 – Beton korpusu w osi P1 JP.
- ED-3 – Roboty zbrojarskie korpusu w osi P1 JP.
- PZDG-5A – Beton fundamentów w osi P3.
- PP-6 – Beton fundamentów w osi P1.
- PP-6 - Roboty zbrojarskie fundamentów w osi P2.
- PP-6 – Beton fundamentów w osi P2.
- PP-6 – Roboty zbrojarskie ścian w osi P1.
- WD-7 – Nawierzchnia jezdni - w. ścieralna.
- WD-7 - Schody skarpowe.
- WD-7 – Ściek skarpowy.
- WD-7 – Zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych – hydrofobizacja.
- WD-8 – Zbrojenie kap chodnikowych.
- WD-8 – Montaż desek gzymsowych.
- WD-8 – Beton wnęki dylatacyjnej w osi P1.
- ED-9 – Betonowanie wnęki dylatacyjnej w osi P1 i P3 JP, JL.
- ED-9 – Beton płyt najazdowych w osi P1 i P3 JP, JL.
- WS-12 – Oś B Korpus Segment 1.5.
- WS-12 – Izolacja cienka ław fundamentowych.
- WS-12 – Zasypka ław fundamentowych.
- WD-16A – Montaż krawężników i desek gzymsowych.
- WD-16A – P1, P3 Skrzydła etap III.
- WS-22 – Zbrojenie przyczółków.
- WS-24 - Warstwa wiążąca.
- WD-25 – Montaż desek gzymsowych na skrzydłach.
- PZDd-26 – Zbrojenie uciąglenia nawierzchni.
- PZDd-26 – Zbrojenie kap na ustroju.
- PZDd-26 – Hydrofobizacja belek prefabrykowanych.
- WD-27 – Zbrojenie ustroju.
- WS-28 – Zbrojenie ustroju.
- WS-28 – Zasypka.
- WS-30 – Betonowanie korpusów – A1; B2; B4.
- WS-30 – Zbrojenie korpusów - A2; A4; B2; A4.
- WD-32 – Zasypka.
- WD-33 – Montaż belek.
4. Roboty branżowe:
Zbiorniki:
- Umocnienia ZB 1, km. 0+880 L.
- Roboty ziemne ZB 10, km. 5+083 P.
- Roboty ziemne ZB 48, km. 19+728 L.
- Bentomata ZB 48, km. 19+782 L.
- Dociążenie ZB 48, km. 19+782 L.
Melioracje:
- Mel 4 – wykonanie robót ziemnych, km. 5+800.
Drenaż:
- Wykonanie drenażu, km. 4+780 – 5+880.
- Wykonanie drenażu, km. 14+800 – 15+500.
Przepusty:
- P/DG6/0+135, km. DG6/0+135.
- P/DG6/0+660/RP, km. DG6/0+660.
- P/DG13/0+270/RP, km. DG13/0+270.
- P/DG8/0+330, km. DG8/0+330.
- P/DG101621B/0+265/RP, km. DG101621B/0+265.
- P/DG101621B/0+275, km. DG101621B/0+275.
- P/DG101620B/0+020, km. DG101620B/0+020.
- P/Dj9/0+416/RL, km. Dj9/0+416.
- P/Dj9/0+454/RL, km. Dj9/0+454.
- P/Dj9/0+571/RL, km. Dj9/0+571.
Oświetlenie:
- Układanie kabla oświetleniowego, km. 0+950 – 1+500 JL.
Zasilanie:
- Układanie kabla zasilającego, km. 2+250.
- Układanie kabla zasilającego, km. 7+500.
Sieć wodociągowa:
- Zw-1 – Montaż wodociągu, km. 23+400.
- W-16 – Montaż wodociągu, km. 23+250.
Kanalizacja deszczowa:
- KD 29, km. 3+230.
- KD 30, km. 3+700.
- KD 146, km. 18+860.
- KD 147, km. 18+950.
- MOP Budzisko Wschód 1 – MOP Budzisko, km. 22+850.
- MOP Budzisko Wschód 2 – MOP Budzisko, km. 23+300.
5. Roboty kubaturowe:
- Murowanie ścian zewnętrznych (mury, słupy, belki) – MOP Budzisko Zachód.
- Zasypki fundamentów – MOP Budzisko Wschód.
- Uziom otokowy - MOP Budzisko Wschód.
6. Wykonawca pracował nad:
- Przygotowanie KNA (drogowe, mostowe, branżowe).