06.09.2021 – 12.09.2021 r.
W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:
1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze prowadzone w ilości zależnej od prac na budowie:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Nadzór geotechniczny.
- Obsługa geodezyjna budowy.
2. Roboty drogowe:
- Nasyp, km. 0+750 – 0+800 (W8, W7); 1+527 – 1+680 (W1); MZW L01 0+090 – 0+300 (W1); MZW L01 0+350 - 0+650 (W1); MZZ L01 0+080 - 0+480 (W1); TG 20+430 – 20+470 (W5); DG 101629B (W8) 0+420 – 0+470; MOP B-Z: L02A; L16; L22; L23 (W2); MOP B-W L10 (W4); DG 20.
- Wykop, km. 3+000 - 3+600; DW 651 0+425 – 0+525; TG 22+650 - 22+720; MOP B-W L17+rondo W; MOP B-Z parking 1.
- Wymiana gruntu, km. DG11.
- GWN, km. 1+520 – 1+680; S61 10+880 – 10+940 JP; TG 16+560 – 18+760.
- WUP, km. TG 22+650 – 22+740+JZR+MK; MOP B-W L17 0+260 – 0+390; TG 23+020 – 23+450 P.
- Podbudowa pomocnicza z KŁSM, km. 1+700 – 2+200 L; 2+200 – 2+400; 10+940 – 11+460 JP; 11+400 – 11+460 JL.
- Podbudowa zasadnicza z KŁSM C50/30, km. 0+518 – 0+715; UTPU 4+150 - 5+450 LiP.
- Podbudowa zasadnicza z mieszanki związanej cementem C8/10 gr.20 cm., km. 12+250 – 13+420 L; 12+250 – 12+940 P.
- Wał akustyczny, km. 16+324 – 16+530 str. L.
- Uzupełnienie pasów rozdziału i poboczy, km. 8+500 – 10+660.
- Umocnienie dna rowu elementami betonowymi, km. DG101618B; 20+190 – 20+300 P; 21+040 – 21+090; 21+710 – 21+750 P.
- Umocnienie dna rowu brukiem, km. DG101618B.
- Ściek skarpowy wraz z umocnieniem dna rowu, km. DG101618B; 21+000 – 21+080 P; 21+350 – 21+510 P; 21+550 – 21+767 P.
- Humusowanie skarp, km. DG101618B, TG 21+200 – 21+400 P; 22+350 – 22+650 P.
3. Roboty mostowe:
- WS-2 – Nawierzchnia jezdni z asfaltu lanego MA-11 gr. 4 cm. - w. wiążąca JL, JP.
- WS-2 – Drenaż zasypki (Rurka drenarska fi50-150 z obsypaniem).
- WS-2 – Drenaż zasypki (geokompozyt drenażowy).
- WS-2 – Izolacja cienka.
- WS-2 – Zasypka.
- ED-3 – Beton fundamentów w osi P2 JP, JL.
- ED-3 – Roboty zbrojarskie korpusu w osi P2 JL.
- PZDG-5A – Betonowanie ławy fundamentowej w osi P4.
- PZDG-5A – Roboty zbrojarskie ścian w osi P4.
- PZDG-5A – Roboty zbrojarskie fundamentów w osi P3.
- PZDG – 5A – Wykop.
- PP-6 - Roboty zbrojarskie fundamentów w osi P1.
- PP-6 - Roboty zbrojarskie fundamentów w osi P2.
- WD-7 – Nawierzchnia jezdni z asfaltu lanego MA-11 gr. 4 cm. – w. wiążąca.
- WD-7 – Drenaż z geowłókniny i kruszywa otoczonego żywicą.
- WD-8 – Montaż krawężnika mostowego.
- WD-8 – Zbrojenie kap chodnikowych.
- WD-8 – Montaż desek gzymsowych.
- WD-8 – Kotwy kap.
- ED-9 – Roboty zbrojarskie płyt najazdowych oś P3 JL, JP.
- ED-9 – Roboty zbrojarskie płyt najazdowych oś P1 JL, JP.
- WS-12 – Beton – Oś A Korpus Segment 1.2; 1.4.
- WS-12 – Beton – Oś A Korpus Segment 1.1.
- WS-12 – Beton – Oś B Korpus Segment 1.2; 1.4.
- WS-12 – Beton – Oś B Ława fundamentowa Segment 1.1.
- PZDd-16 – Krawężniki na dojazdach.
- PZDd-16 – Izolacja gruba pod jezdnią.
- WD-16A – Montaż krawężników i desek gzymsowych.
- WD-17 – Izolacja gruba pod kapami.
- PZDs-20 - Izolacja gruba pod jezdnią.
- WS-22 – Beton – P3 Ława fundamentowa JL.
- WS-22 – Beton – P1 Ława fundamentowa JP.
- WS-22 – Beton – P1 Ława fundamentowa JL.
- WS-24 - Izolacja gruba na jezdni JL, JP.
- WS-24 – Zbrojenie kap na skrzydłach – podpora P2.
- WS-24 – Krawężniki na kapach skrzydeł – podpora P2.
- WS-24 – Uciąglenie nawierzchni.
- WS-24 – Hydrofobizacja.
- WD-25 – Izolacja gruba na jezdni.
- WD-25 – P1, P3 Skrzydła etap III – Zbrojenie.
- WD-25 – P1, P3 Skrzydła etap III – Betonowanie.
- WS-28 – Zbrojenie ustroju JL.
- WS-30 – Betonowanie korpusów – A3; B3.
- WS-30 – Zbrojenie Korpusów - A1; B5; A5.
- WS-30 – Betonowanie korpusów – B1; A1.
- WD-32 – Drenaż za przyczółkiem P1, P5.
- WD-32 – Zasypka.
- WD-32 – Zbrojenie płyty ustroju.
- WD-33 – Montaż belek przęsło P1-P2.
4. Roboty branżowe:
Zbiorniki:
- Umocnienia ZB 8, km. 4+789 L.
- Wykop ZB 10, km. 5+083 P.
- Wykop ZB 48, km. 19+728 P.
- Umocnienia ZB 53, km. 12+332 L.
Melioracje:
- Mel 4 – wykonanie robót ziemnych, km. 5+800.
- Mel 4 – umocnienia rowu, km. 5+800.
- Mel 6 – umocnienia oraz konserwacja rowów, km. 6+750.
Drenaż:
- Wykonanie drenażu podłużnego, km. 10+000 – 24+000.
Przepusty:
- P/DG11/0+195, km. DG11/0+195.
- P/DG13/0+073/RL, km. DG13/0+073.
- P/DG13/0+095, km. DG13/0+095.
- P/Dj8/0+915, km. Dj8/0+915.
- P/Dj8/0+980, km. Dj8/0+980.
- P/DG9/0+495, km. DG9/0+495.
- P/DG9/0+652/RP, km. DG9/0+652/RP.
- P/DG9/0+680, km. DG9/0+680.
- P/DG9/0+495, km. DG9/0+495.
- P/DG9/0+652/RP, km. DG9/0+652/RP.
- P/DG9/0+680, km. DG9/0+680.
- P/Dj9a/0+128, km. Dj9a/0+128.
- PD-34, km. Dj nr 9/0+360.
Oświetlenie:
- Układanie kabla oświetleniowego, km. 0+950 – 1+500 JL.
Zasilanie:
- Układanie kabla zasilającego, km. 0+260.
- Układanie kabla zasilającego, km. 5+500.
Teletechnika:
- Exatel 19 – przepięcie światłowodu – MOP Budzisko.
- Przebudowa kolizji Orange 14 – MOP Budzisko.
Sieć wodociągowa:
- Zw-1 – Montaż wodociągu, km. 23+400.
Kanalizacja sanitarna:
- KS-1 – Montaż kanału, km. 23+420.
Kanalizacja deszczowa:
- KD 18.2, km. 2+400.
- KD 19.1, km. 2+450.
- KD 40, km. DP 1154B.
- KD 47, km. 5+850.
- KD 63 - MOP Żubryn Wschód.
- KD 64 - MOP Żubryn Wschód.
- KD 79, km. 10+380.
- KD 80, km. 10+320.
- KD 137, km. 17+110.
- KD 148, km. 19+450.
- KD 169, km. 22+350.
- KD 169.2, km. 22+600.
- Wpusty, km. 16+700 – 17+100.
- MOP Budzisko Wschód 1 – MOP Budzisko.
- MOP Budzisko Wschód 2 – MOP Budzisko.
5. Roboty kubaturowe:
- Murowanie ścian zewnętrznych – MOP Budzisko Zachód.
- Chudy beton pod posadzkę - MOP Budzisko Zachód.
6. Wykonawca pracował nad:
- Przygotowanie KNA (drogowe, mostowe, branżowe).