14.06.2021 – 20.06.2021 r.
W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:
1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze prowadzone w ilości zależnej od prac na budowie:
- Nadzór archeologiczny.
- Nadzór przyrodniczy.
- Nadzór saperski.
- Nadzór geotechniczny.
- Obsługa geodezyjna budowy.
2. Roboty drogowe:
- Nasyp, km. 1+210 – 1+510 L i P W6, W5); 1+520 – 1+670 L i P (W9); 2+420 - 2+675 L i P (W9, W8, W7); 5+910 – 5+940 L i P (W13, W12, W11, W10); 7+200 – 7+470 L i P (W1); 7+530 – 7+995 L i P (W1); DJ1 0+070 – 0+120 (W4); DJ1 0+040 - 0+170 (W3); DJ1 0+020 – 0+230 (W2); DJ4 0+290 – 0+320 (W13); DJ4 0+280 – 0+330 (W12); DJ4 0+270 – 0+340 (W11, W10, W9); DJ4 0+270 – 0+350 (W8, W7); 8+710 – 8+730 (W6, W5, W4); 10+250 – 10+300 (W2); 10+110 - 10+330 (W1); 10+340 – 10+390 (W4, W3, W2); 10+580 – 10+635 (W3); 12+810 – 12+920 (W1); 15+250 – 15+420 JP (W1); 15+870 – 15+960 (W4, W3); 15+990 – 16+350 (W4, W3); DJ9 0+030 – 0+170 (W2); DJ9 0+230 – 0+560 (W2); DG9 0+500 – 0+550 (W3); DG11 0+160 – 0+190 (W1); DG11 0+210 – 0+270 (W2, W1); DG11 0+290 – 0+300 (W1); DG101621B 0+140 – 0+250 (W1); TG 16+580 – 16+670 (W6, W5); TG 20+100 – 20+240 (W3, W2); TG 20+270 – 20+400 (W6, W5); TG 20+720 – 20+820 (W2); TG20 0+040 – 0+240 (W2).
- Wykop, km. 3+000 - 3+590; 9+860 – 10+100; 11+960 – 12+590; DG5 0+220 – 0+320; DG6 0+110 – 0+170; DG7 0+000 – 0+260; TG 22+500 – 22+700; DJ16; PD Budzisko MOP B-Z, MOP B-W L07, TG 20+470 – 20+700 str. prawa.
- Wymiana gruntów, km. DG 101629B 0+535 – 0+600.
- WUP, km. 9+930 – 10+110 JL, 16+400 – 16+560 JL.
- Warstwa mrozoochronna, km. TG 20+425 – 20+725 JL.
- GWN, km. 6+950 - 7+200 L i P; 14+010 – 14+310 JP; 12+600 – 12+770; TG 21+400 – 21+600, TG 21+860 – 22+000.
- Podbudowa zasadnicza z mieszanki związanej C8/10, km. 19+650 – 20+040 L.
- Podbudowa C16/20, km. DW 651 0+375 – 0+425.
- Podbudowa pomocnicza z KŁSM, km. 6+630 – 6+757, 14+880 – 15+230.
- Nawierzchnia z kostki kamiennej 15/17, km. DW 651 0+391.
- Prace brukarskie – ustawienie krawężników, km. DK8 0+030 – 0+500, DW 651 0+275 – 0+425.
- Krawężnik kamienny 20x30, km. DW 651 0+330 – 0+390 L.
- Krawężnik betonowy 20x30, km. DW 651 0+340 – 0+370 L.
3. Roboty mostowe:
- WS-2 – Montaż prefabrykowanych desek gzymsowych JP.
- WS-2 – Roboty zbrojarskie kap chodnikowych JP i L.
- WD-7 – Beton ścianki zaplecznej w osi P3.
- WD-8 - Roboty zbrojarskie ustroju.
- WD-8 - Zasypki.
- PZDs-10 – Roboty zbrojarskie gzymsu strona lewa.
- PZDd-13 - Zasypka inżynierska.
- WD-14 - Zasypka inżynierska.
- WS-15 – Drenaż zasypki.
- WS-15 – Parasol ochronny.
- PZDd-16 – Zbrojenie płyt przejściowych.
- WD-17 – Szalowanie ustroju nośnego.
- PZDs-18 – Zasypka inżynierska.
- PZDs-20 - Betonowanie ścianki zaplecznej P2.
- WS-24 – Beton płyt przejściowych P2.
- WS-24 – Ustrój nośny JP, JL – Beton.
- WD-25 – Drenaż – wykonanie podlewki P1, P3.
- WD-25 - Zasypka.
- WD-25 – Drenaż P1, P3.
- WD-25 – Ustrój nośny – Beton.
- PZDd-26 - Zasypka.
- PZDd-26 – Drenaż – wykonanie podlewki P1.
- WS-28 – P1 Skrzydło JL – II etap – Zbrojenie.
- WD-32 - P5 Korpus - Zbrojenie.
- WD-32 – P5 Korpus – Beton.
- WD-33 – Filary P4 - Zbrojenie.
- WD-33 – Filary P4 – Beton.
4. Roboty branżowe:
Zbiorniki:
- Budowa drenażu ZB 14, km. 5+850.
- Umocnienie ZB 15, km. 5+950.
- Budowa drenażu ZB 19, km. 8+700.
- Budowa drenażu ZB 22.1, km. 10+400.
- Wymiana gruntu ZB 24, km. 10+800.
- Wymiana gruntu ZB 33, km. 14+200.
- Roboty ziemne ZB 49, km. 20+200.
- Umocnienia ZB 56, km. 24+000.
Kanalizacja deszczowa:
- Wpusty deszczowe KD58, KD59, km. 7+600.
- Wpusty deszczowe km. 10+400 – 11+420.
- Budowa kanału KD101, KD104, km. 12+800.
- Budowa kanału KD127, KD128, km. 15+520.
- Wpusty deszczowe, km. 16+300 – 16+560.
- Budowa kanału KDQ3, km. 17+150.
- Wpusty deszczowe, km. 20+500 – 20+800.
- Wpusty deszczowe, km. 21+100.
- Budowa kanału DG20, km. 23+000.
- Wpusty deszczowe DG20, km. 23+000.
- Montaż Osadnika 20, SEP16, km. 23+750.
Drenaż:
- Budowa drenażu krawędziowego, km. 17+200.
Sieć wodociągowa:
- Montaż wodociągu W16, km. 23+400.
Przepusty:
- Zasypka przepustu PE-11, km. 20+140.
Zasilanie:
- Układanie rur osłonowych, km. 0+230.
- Układanie rur osłonowych, km. 0+490.
- Układanie rur osłonowych, km. 0+800.
Oświetlenie:
- Układanie rur osłonowych, km. 0+280.
- Układanie rur osłonowych, km. 0+800.
5. Wykonawca pracował nad:
- Przygotowanie STWiORB (drogowe, mostowe, branżowe).
- Przygotowanie KNA (drogowe, mostowe, branżowe).