07.06.2021 – 13.06.2021 r.

W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:

 

1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze prowadzone w ilości zależnej od prac na budowie:

  • Nadzór archeologiczny.
  • Nadzór przyrodniczy.
  • Nadzór saperski.
  • Nadzór geotechniczny.
  • Obsługa geodezyjna budowy.

2. Roboty drogowe:

  • Nasyp, km. 1+290 – 1+513 P (W7); 1+530 – 1+660 L i P (W11, W10);  2+280 – 2+410 L i P (W4); 2+290 – 2+400 L i P (W5); 2+430 - 2+670 L i P (W10, W9); 7+530 – 7+590 L i P (W3); 7+530 – 7+640 L i P (W2); 7+690 – 7+990 L i P (W2); 8+710 – 8+730 (W9, W8); 8+720 – 8+730 (W12, W11); 10+260 – 10+330 (W4, W3); 10+280 - 10+330 (W8, W7); 10+270 - 10+330 (W6, W5); 10+341 – 10+380 (W7, W6, W5); 10+665 – 10+700 (W9, W8, W7, W6, W5, W4, W3, W2); 12+810 – 12+920 (W2, W1); DG6 0+040 – 0+110 (W1); DG6 0+680 – 0+740 (W1); DG5 0+350 – 0+410 (W5, W4); DG9 0+500 – 0+550 (W3); DJ8 0+840 – 1+120 (W2); DJ9 0+330 – 0+380 (W4); DJ9 0+050 – 0+120 (W3); DJ9 0+270 – 0+460 (W3); DJ11 0+450 – 0+490 (W7, W6, W5); TG 16+590 – 16+670 (W8, W7); TG 20+100 – 20+240 (W4, W3); TG 20+270 – 20+400 (W8, W7); TG 20+720 – 20+760 (W4, W3); TG20 0+040 – 0+240 (W3, W2); MOP B-W L07 0+260 – 0+360 (podłoże, W8).
  • Nasyp KRZ, km. MOP B-Z, L08; L09 0+000 – 0+130 +MP S.C.
  • Wykop, km. 3+000 - 3+590; 9+860 – 10+100; 11+960 – 12+590; DG5 0+220 – 0+320; DG6 0+110 – 0+170; DG7 0+000 – 0+260; TG 22+500 – 22+700; DJ16;  PD Budzisko MOP B-Z.
  • Warstwa mrozoochronna, km. 9+860 – 10+110 JP; 10+820 – 10+880 JL; 11+460 – 11+700 JL; 11+960 – 12+200 JL; DW 651 0+275 – 0+425; TG 20+425 – 20+725 JL.
  • GWN, km. 7+040 – 7+480 L i P; DK8 0+030 – 0+500; 11+700 – 11+900 JL; 13+830 – 14+310 JP; 14+880 – 15+230; 15+250 – 15+420; TG 21+400 – 21+600.
  • Podbudowa zasadnicza z mieszanki związanej C8/10, km. S61 17+377 – 18+100 L; 19+128 – 19+900 P; S61 19+128 – 19+500 L.
  • Podbudowa pomocnicza z CNR, km. TG 19+950 – 20+100.
  • Podbudowa pomocnicza z KŁSM, km. 6+630 – 7+040 L i P; 9+860 – 10+110 JP; 13+830 – 14+310 JP; 10+820 – 10+880 JL; 11+460 – 11+700 JL; 11+960 – 12+200 JL.
  • WUP, km. DW 651 0+275 – 0+425; TG 20+425 – 20+725 JL.
  • Humusowanie skarp, km. 6+050 – 6+400 L i P.

3. Roboty mostowe:

  • WS-2 - Beton płyty najazdowej w osi P1 JL.
  • WS-2 - Beton dylatacji w osi P1 JP.
  • WS-2 - Beton dylatacji w osi P1 JL.
  • WS-2 - Roboty zbrojarskie płyty przejściowej w osi P1 JP.
  • WS-2 - Beton płyty najazdowej w osi P1 JP.
  • WS-2 - Izolacja cienka.
  • WS-2 - Montaż krawężnika mostowego JP +JL.
  • WD-7 - Roboty zbrojarskie ścianki zaplecznej w osi P1.
  • WD-7 - Roboty zbrojarskie ścianki zaplecznej w osi P3.
  • WD-8 - Roboty zbrojarskie ustroju.
  • WD-8 - Zasypki.
  • WD-8 - Drenaż zasypki (Rurka drenarska fi50-150 z obsypaniem).
  • WD-8 - Drenaż zasypki (geokompozyt drenażowy).
  • ED-9 - Roboty zbrojarskie ustroju JP.
  • ED-9 - Izolacja cienka.
  • ED-9 - Zasypka.
  • PZDs-10 - Betonowanie gzymsu strona prawa.
  • PZDd-13 - Zasypka inżynierska.
  • WD-14 - Zbrojenie kap chodnikowych.
  • WD-14 - Zasypka inżynierska.
  • WS-15 - Zasypka inżynierska.
  • PZDd-16 - Zasypka inżynierska.
  • PZDd-16 - Beton wyrównawczy pod płyty przejściowe P1, P2.
  • WD-16A - Betonowanie ustroju nośnego.
  • WD-17 - Montaż belek prefabrykowanych.
  • WD-19 - Betonowanie kap chodnikowych.
  • WS-21 - Drenaż zasypki.
  • WS-21 - Zasypanie parasola.
  • WD-25 - Zasypka.
  • PZDd-26 - Zasypka.
  • PZDd-26 - Zbrojenie ustroju.
  • WS-28 - Montaż belek.
  • WS-28 - P1 Skrzydło JP - II etap - Zbrojenie.
  • WS-28 - P1 Skrzydło JP - II etap - Beton.
  • PZDs-31 - Zasypka.
  • WD-32 - P4 Poprzecznica - Zbrojenie.
  • WD-32 - P5 Korpus - Zbrojenie.
  • WD-33 - P5 Korpus - Zbrojenie.

4. Roboty branżowe:

     Zbiorniki:

  • Umocnienie ZB 49, km. 20+200.
  • Umocnienie ZB 56, km. 24+000.

     Wodociąg:

  • Kolizja W16 – Budzisko.

     Drenaż:

  • Drenaż w pasie rozdziału, km. 0+000 – 0+500.

     Kanalizacja sanitarna:

  • KS-3  - Budzisko.

Kolizja Orange:

  • Orange 14 – Budzisko.

5. Wykonawca pracował nad:

  • Przygotowanie STWiORB (drogowe, mostowe, branżowe).
  • Przygotowanie KNA (drogowe, mostowe, branżowe).