24.05.2021 – 30.05.2021 r.

W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:

 1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze prowadzone w ilości zależnej od prac na budowie:

  • Nadzór archeologiczny.
  • Nadzór przyrodniczy.
  • Nadzór saperski.
  • Nadzór geotechniczny.
  • Obsługa geodezyjna budowy.

2. Roboty drogowe:

  • Nasyp, km. 1+290 – 1+513 L i P (W8); 2+100 – 2+200 L i P (W5, W4); 3+590 – 3+820 L i P (W1); 6+715 – 6+775 (W1); DK8 0+030 – 0+500 (W1); WSP-L02 0+170 – 0+200 (W3); 8+744 – 8+770 (W10); 8+744 – 8+800 (W9, W8, W7); 8+744 – 8+810 (W6, W5); 8+744 – 8+820 (W4); 10+341 - 10+350 (W12, W11); 10+600 - 10+635 (W7, W6); 12+810 – 12+890 (W7, W6, W5); 12+810 – 12+900 (W4, W3); 12+810 – 12+910 (W2); 15+050 – 15+230 (W2, W1); 15+250 – 15+420 (W3, W2); 15+880 – 15+960 (W7, W6); 15+995 – 16+030 (W11); 15+995 – 16+040 (W10); 15+995 – 16+050 (W9); 15+995 – 16+070 (W8, W7, W6); TG 16+600 – 16+670 (W11); TG 16+600 – 16+770 (W10, W9); TG 20+100 –20+225 (W6, W5); TG 20+275 – 20+400 (W11, W10); DG 20 0+040 – 0+240 (W5, W4); MOP B-W L01 1+250 – 1+400 (W7).
  • Wykop, km. 1+680 - 2+100; 3+000 - 3+590; 9+860 – 10+110; 11+460 - 11+690; 11+960 – 12+190; DG 20 0+310 – 0+600; TG 22+500 – 22+700; PD Budzisko MOP B-Z.
  • Stabilizacja podłoża, km. 4+390 – 4+770 L.
  • Warstwa mrozoochronna, km. 11+450 – 11+700 JP; 11+960 – 12+160 JP; TG 19+775 – 19+925.
  • GWN, km. WSP-L04 0+020 – 0+340; 11+700 – 11+960 JP; 14+560 – 14+870 JP; TG 18+610 – 18+850; 19+925 – 20+100.
  • Podbudowa zasadnicza z mieszanki związanej C8/10, km. S61 0+000 – 0+518 L (wraz z łącznicą L04); S61 12+920 – 13+670 L; S61 17+200 – 17+600 P; S61 17+600 – 18+200 P.
  • Podbudowa pomocnicza z CNR, km. TG 18+570 – 18+710; 19+128 – 19+400.
  • WUP, km. 9+960 – 10+110 JP, 10+820 – 10+880 JL; 11+450 – 11+700 JP; 11+960 – 12+160 JP; TG 19+775 – 19+925.
  • Humusowanie skarp, km. 1+750 – 2+050 L i P.

3. Roboty mostowe:

  • WS-2 – Montaż dylatacji w osi P1 JP i JL.
  • WS-2 – Przygotowanie powierzchni betonowej ustroju pod izolację grubą – śrutowanie.
  • WD-7 – Roboty zbrojarskie ustroju.
  • WD-8 - Roboty zbrojarskie ustroju.
  • WD-8 – Zasypka.
  • ED-9 – Montaż belek typu T JP.
  • ED-9 – Montaż belek typu T JL.
  • PZDs-10 – Roboty zbrojarskie wieńca.
  • PZDs-10 – Zasypka.
  • PZDd-13 – Drenaż zasypki.
  • WD-14 – Betonowanie nisz dylatacyjnych.
  • WD-14 – Izolacja z papy pod kapami
  • WS-15 – Drenaż.
  • PZDd-16 – Zasypka inżynierska.
  • PZDd-16 - Deskowanie ustroju nośnego.
  • PZDd-16 - Zbrojenie ustroju nośnego.
  • WD-16A – Deskowanie ustroju nośnego.
  • WD-16A – Zbrojenie ustroju nośnego.
  • WD-17 – Betonowanie poprzecznicy I etap na P1 i P3.
  • PZDs-18 – Zasypka inżynierska.
  • WD-19 – Betonowanie nisz dylatacyjnych.
  • WS-21 – Zasypka inżynierska.
  • WS-24 – P1, P2 Beton niekonstrukcyjny pod płyty przejściowe.
  • WS-24 – Zbrojenie płyt przejściowych P2.
  • WD-25 – Ustrój nośny – Zbrojenie.
  • PZDd-26 – P1 Skrzydło JL – Beton.
  • PZDd-26 – Zasypka.
  • WD-27 – Montaż łożysk.
  • WS-28 – P2 Poprzecznica JP/JL – Beton.
  • WS-28 – P1 Skrzydło JP – Beton.
  • WS-28 – P1 Skrzydło JL – Beton.
  • PZDd-29 –  Zasypka Konstrukcji z blach falistych.
  • PZDs-31 – Drenaż.
  • PZDs-31 – Zasypka.
  • WD-32 – P2 Poprzecznica – Zbrojenie.
  • WD-32 – P2 Poprzecznica – Beton.

4. Roboty branżowe:

    Zbiorniki:

  • Wykop ZB 20, km. 8+800.
  • Roboty ziemne ZB 49, km. 20+200.
  • Bentomata ZB 49, km. 20+200.
  • Dociążenie ZB 49, km. 20+200.
  • ZB 53.1, km. 23+250.

     Sieć wodociągowa:

  • Zw-2 montaż wodociągu, km. 23+680.

     Kanalizacja deszczowa:

  • Przykanaliki DK8.
  • KD DG651 0+500 – 0+800 kdQ.
  • Przykanaliki DG101618B, km. 0+100 – 0+300; wg S61 13+800.
  • Przykanaliki, km. 14+900 – 15+100.
  • KD 125, km. 14+900.
  • Przykanaliki, km. 18+700.
  • Przykanaliki, km. 19+500 - 19+700.

     Drenaż w pasie dzielącym:

  • Drenaż, km. 18+500.
  • Drenaż, km. 19+000 – 19+500.

     Kanalizacja sanitarna:

  • KS MOP Budzisko Zachód - montaż kanału, km. 23+900.

Kanał Technologiczny:

  • Kanał technologiczny, km. 23+500 – 24+000.

5. Wykonawca pracował nad:

  • Przygotowanie STWiORB (drogowe, mostowe, branżowe).
  • Przygotowanie KNA (drogowe, mostowe, branżowe).