10.05.2021 – 16.05.2021 r.

W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonał:

 1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze:

  • Nadzór archeologiczny.
  • Nadzór przyrodniczy.
  • Nadzór saperski.
  • Nadzór geotechniczny.
  • Obsługa geodezyjna budowy.

2. Roboty drogowe:

  • Nasyp, km. 0+310 – 0+530 P (W2); 0+310 – 0+530 L i P (W1); 0+530 – 0+715 L i P (W3, W2); 2+090 – 2+170 L i P (W7); 6+710 – 6+740 L i P (W3, W4); 6+750 – 6+775 L i P (W3, W4); 10+380 - 10+580 (W2); 10+625 - 10+635 (W15); 11+710 – 11+950 (W1); 13+960 – 14+300 (W2); 15+060 – 15+230 (W4); DG 20 0+040 – 0+220 (W7); TG 16+600 – 16+770; TG 16+770 – 17+090 (W3); TG 16+900 – 17+100 (W2); TG 20+100 –20+225 (W9, W8); TG 20+275 – 20+400 (W14, W13); TG 20+780 – 21+000 (W2); MOP B-Z L 06; L07; L11 (W2).
  • Wykop, km. 1+680 - 2+100; 3+000 - 3+590; 9+860 – 10+110; 11+460 - 11+690; 11+960 – 12+190; DG 20 0+310 – 0+600; TG 22+500 – 22+700; DW 651 0+300 – 0+420; PD Budzisko MOP B-Z.
  • Warstwa mrozoochronna, km. 5+950 – 6+370 L i P; 11+460 – 11+700 JL; TG 19+130 – 19+320.
  • GWN, km. 6+370 – 6+630 L i P; 10+880 – 10+940 JL; 14+560 – 14+870 JP; TG 19+500 – 19+750.
  • Podbudowa pomocnicza, km. 4+850 – 5+470 P; 5+470 – 5+710 L i P; 6+119 – 6+630 L i P.
  • Podbudowa pomocnicza z KŁSM, km. 10+860 – 11+400 JL.
  • Podbudowa zasadnicza C8/10, km. 4+850 – 5+470 L; 8+820 – 9+950 JL.
  • WUP C0,4/0,5 km. TG 17+200 – 17+330; 19+130 – 19+320.
  • Materac geosyntetyczny wypełniony kruszywem na Obszarze 4 i 5, km. 8+745 – 8+760; 10+620 – 10+640.
  • Zahumusowanie skarp, km. 3+000 – 3+400.

3. Roboty mostowe:

  • WS-4 – Zasypka.
  • WD-7 – Roboty zbrojarskie ustroju.
  • ED-9 – Roboty zbrojarskie poprzecznicy w osi P1 JL.
  • ED-9 – Betonowanie poprzecznicy w osi P1 JL.
  • ED-9 – Roboty zbrojarskie poprzecznicy w osi P3 JL.
  • ED-9 – Betonowanie poprzecznicy w osi P3 JL.
  • ED-9 – Zasypka.
  • PZDd-13 – Montaż konstrukcji stalowej.
  • WS-15 – Montaż konstrukcji stalowej.
  • PZDd-16 – Montaż belek.
  • WD-16A – Deskowanie ustroju nośnego.
  • WD-16A – Zbrojenie ustroju nośnego.
  • WD-16A – Zasypka inżynierska.
  • WD-17 – Zbrojenie poprzecznicy P2.
  • PZDs-18 – Zasypka inżynierska.
  • WD-19 – Dozbrojenie i zaszalowanie dylatacji.
  • WD-19 – Zbrojenie płyt przejściowych.
  • WD-19 – Beton płyt przejściowych.
  • PZDs-20 – Beton ustroju nośnego JP.
  • PZDs-20 – Zbrojenie ścianek zaplecznych.
  • WS-21 – Zasypka inżynierska.
  • WS-24 – Zbrojenie ustroju.
  • WS-24 – Zasypka.
  • PZDd-26 – P1, P2 Skrzydła – Zbrojenie do 100%.
  • PZDd-26 – P2 Skrzydło JL – Beton.
  • WD-32 – P5 Fundament – Zbrojenie.
  • WD-32 – P5 Fundament – Beton.
  • WD-33 – Zbrojenie fundamentów P4, P5.
  • WD-33 – Beton fundamentu P4.

4. Roboty branżowe:

    Zbiorniki:

  • Wymiana gruntu ZB 14, km. 5+850.
  • Wykop ZB 15, km. 5+950.
  • Wykop ZB 49, km. 20+200.
  • Wykop ZB 53, km. 23+300.
  • Wykop ZB 53.1, km. 23+200.

    Wodociąg:

  • W-16 km – odcinek SP4 – W80, km. 23+680.
  • Zw-2 km – odcinek W1 – L1, km. 23+680.

    Kanalizacja deszczowa:

  • KD-2, km. 0+300.
  • Przykanaliki, km. 0+300 – 0+600.
  • Przykanaliki, km. 8+600 – 8+700.
  • KD 74, KD 75, km. 9+875 – 10+325.
  • Przykanaliki, km. 10+000.
  • Przykanaliki, km. 19+400.
  • Przykanaliki, km. 21+300 – 21+400.

    Przepusty:

  • PZDd-23 Montaż, km. 16+600.

    Kanalizacja sanitarna:

  • KS – Montaż zbiorników oczyszczalni – MOP Budzisko Zachód.

    Kanał Technologiczny:

  • Kanał technologiczny Węzeł Suwałki, km. 0+700.

5. Wykonawca pracował nad:

  • Przygotowanie STWiORB (drogowe, mostowe, branżowe).
  • Przygotowanie KNA (drogowe, mostowe, branżowe).